hotbullen

Alla inlägg under mars 2011

Av hotbullen - 6 mars 2011 12:08

Vet att jag inte uppade något igår och ber om ursäkt för det men min morfar kom ju och då vill man inte bara gå och sätta sej direkt vid datorn. Deseutom är vi i stugan nu och det finns inte något internet så jag sitter vid farfars dator nu vilket gör att jag inte har möjlighet att ladda upp några bilder så ni ska därför få en mega bild bomb på söndag. Håll ut!!!

Oj, vilken lång mening det blev... xD


Kram   

Av hotbullen - 4 mars 2011 19:11

Sommaren!!!


  

Tänk att få ligga på en strand och ha sommar kläder eller gå barfota och känna gräset kittla mot fötterna och en sval sommar kvälls bris...

Gaaahh!!! LÄNGTAR!!! :D

Av hotbullen - 3 mars 2011 20:14

Asså, ett sjuuuuukt rött äpple eller!?    

  

Hmm... vägade inte riktigt smaka. Jag menar vem vet? Det kanske är förgiftat   

Av hotbullen - 3 mars 2011 08:21

    

Av hotbullen - 3 mars 2011 08:05

Hmm... det får bli när min älskade Kristen och min storebror slängde i mej i en sjö med kläderna på i somras   


   Haha. Glad man ser ut å va xD

Saknar dej Kristen<33

Av hotbullen - 2 mars 2011 14:32

Sitter här i min nya tröja och jag älskar den!!!

Ja, kläderna har kommit och jag tittade igenom dom igår. Jag behäll även en

t-shirt, två linnen, en fin stickad tröja och ett par jeans shorts. Jag tänkte behålla en munk jacka men den hade en trasig drag kedja så vi skickade tillbaks den. Kanske köper den på stan någon gång.

Jeans shortsen älskar jag också. Och den fin stickade tröjan. Okej, som ni märker, jag älskar alla kläder   


        


Lägger inte ut bilder på linnena för dom var bara svarta och vita.

Tacka mamma, för dom här kläderna! Älskar dej! ♥


Hmm... längtar tills nästa kläd paket kommer xD

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen?
 frågestunder
 bilder på mej
 naturbilder
 almänna bilder
 dagens sötnos
 dagens tips
 dagens outfit
 mitt liv
 najs eller bajs

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards