hotbullen

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av hotbullen - 13 mars 2011 21:24

Det får väl bli en av det många gånger jag har varit i usa. Jag minns senast vi var där och for och kollade på ett örn bo som var riktigt nära Morfar. Det var mamma örn, en pappa örn och en pytte fjunig liten bebis örn xD

Rikigt häftigt och gulligt. Har tyvär ingen bild därifrån på datorn   

Men snodde en från google  


Söt?

USA

Av hotbullen - 13 mars 2011 21:13

Visst lyser det USA ur ögonen på min älskade morfar?

    

?

Av hotbullen - 13 mars 2011 21:12

        

Vilken gillar ni bäst? :]

Av hotbullen - 13 mars 2011 19:56

Jag vet att jag inte har skrivit sen i tisdags och jag är riktigt ledsen för det men nu börjar jag skriva igen och jag ska försöka uppdatera varje dag!

I torsdags for jag till bygdsiljum på kristet slalom läger och gissa vad som hände där?

Jag blev kristen!!!

Jag kände typ: Nu tror jag på gud!

Jag låter lite sjuk men det är väl sån jag är xD

Det var iallafall en riktigt härlig känsla och jag känner mej riktigt nöjd på något sätt... :D

Den dåliga nyheten är att morfar och Lindas flyg åker kl. 07.15 på onsdagen 23/3: Min födelse dag!!! :(

Det är totalt hemskt för dom kommer ju knappast hinna fira mej på morgonen. Allternativet är ju att fira födelsedagen dagen innan men det känns inte som "på riktigt".

Jag menar Vad ska man längta till: Att jag blir 13 eller att jag blir friad, får presenter och tårta?

Jaja, nu ska ni slippa lyssna på mina bekymmer xD

kram    

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen?
 frågestunder
 bilder på mej
 naturbilder
 almänna bilder
 dagens sötnos
 dagens tips
 dagens outfit
 mitt liv
 najs eller bajs

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards