hotbullen

Alla inlägg under mars 2011

?

Av hotbullen - 31 mars 2011 20:07

                       

Av hotbullen - 28 mars 2011 21:03

För att jag inte har skrivit sen i fredags men internet har varit super trögt och jag har bara inte pallat att uppdatera.

Aja, här får ni iallafall en massa  randombilder xD

 

 

    


   

 


   

Av hotbullen - 25 mars 2011 07:42

Halsbandet fick jag if¨ån Sofia igår, I love it!!!    

Av hotbullen - 25 mars 2011 07:36

Jag vet, jag vet. Men jag hade faktiskt fullt upp igår. Efter skolan tog jag bussen direkt till teatern och när jag kom hem kom Sofia över. Vi åt tårta och spelade Twister, barnsliga som få men man får riktiga skratt atacker xD


     

Av hotbullen - 23 mars 2011 14:45

Då var man 13!

Och det är ett helt år kvar tills jag fyller 14...

Iallafall, jag fick en massa underbara saker: Sims 3, kläder, presentkort, ett bio besök av syrran(troligen en present mer till henne själv en till mej, men det ska bli skoj endå).

Deseutom fick jag en helt underbar tårta. Mm... själva botten var i choklad, med choklad frosting, choklad mous och choklad bitar. Choklad...

Iallafall, hoppas ni alla får en underbar dag, nu ska jag nörda sims!


  

Mm....

Av hotbullen - 22 mars 2011 07:18

  Också har det då hunnit bli min sista dag som tolvårning. Imorn när jag vaknar kan jag glatt kliva upp och tänka: Jahopp, nu är jag 13.

Nu kan man ju undra vad jag ska göra denna sista dag som icke tonåring. Kanske hoppa från eifel tornet(med fall skärm såklart)?

Eller resa till Indien?

Simma med delfiner?

Träffa Rihanna?

Nej, jag ska dra till....... TANDLÄKAREN!!!

Woho!!!   

Det ska bli jätte roligt; Sitta i ett väntrum, prata om tänder, titta på tänder, få mina tänder fotade, finns det nåt roligare?

Ja, men endå, jag försöker faktiskt få det att låta lite skoj här!   

Så, imron fyller jag alltså år... men Morfar och Linda åker också tillbaka till USA då...   

Det här stinker!

Aja, måste till skolan nu.

Kram

 

Tröja- Lindex

Av hotbullen - 21 mars 2011 14:52

 

Tröja- Cubus

Tights- H&M

Linne- H&M



Av hotbullen - 20 mars 2011 17:06

Hittade nyss den här bilden på oss kusiner när jag tittade igenom några foton på datorn. Fotot är taget i somras och den är verkligen fin.

  

Åhh, längtar till sommarn!!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen?
 frågestunder
 bilder på mej
 naturbilder
 almänna bilder
 dagens sötnos
 dagens tips
 dagens outfit
 mitt liv
 najs eller bajs

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards