hotbullen

Alla inlägg under april 2011

Av hotbullen - 30 april 2011 21:54

Pengar gör oss inte lyckliga men jag gråter hellre i en mercedes än på bussen


 

Av hotbullen - 30 april 2011 11:22

     

   

Av hotbullen - 30 april 2011 11:15

Har börjat fundera över klänning till skolavslutningen men kan inte riktigt bestämma mej...


80:-    175:-   175:-


Vilken tycker ni?

Av hotbullen - 29 april 2011 08:11

Igår när jag gick genom stan fick jag syn på tusen bkörkar och andra träd som börjat slå ut. Nä, okej kanske inte tusen men mist fem!

Kanske inte låter så mycket men för mej betyder det att sommarn snart är påväg och att det är dax att köpa ett par nya harems byxor   


 

Munkjacka- Warp

Byxor- Nicole


Ha en härligt somrig dag!

Av hotbullen - 28 april 2011 21:09

Sitter på broshans iPad så ni får tyvär inga bilder. Älskar verkligen den här manicken men den är lite svår att skriva på xD så ni får ursäkta stavfel. Lite ovärt inlägg men ville bara visa att jag lever och sånt<3

Av hotbullen - 28 april 2011 18:00

Igår när vi hade gäster(våra kusiner) så gjorde jag och min kusin Karin kort. Hihi, blev faktiskt ganska nöjd med mitt   


   

Av hotbullen - 28 april 2011 15:00

GROWNUPS!

Skitrolig komedi, man garvar ihjäl sej.

Ojojoj, ni måste se den. Passar bra at se med familjen och sånt.

Det är lite svårt att förklara vad den handlar om men det är 5 kompisar som träffas igen och dom har typ inte träffats på ett tag. Och dom har värsta wierd familjerna xD

I ena familjen bor en man med sin fru och två barn och dom är typ värsta rika och har tjänste flicka och sånt men mannen vill inte visa det för han skäms typ så han säger till sina kompisar att tjänste flickan är en utbytes student ifrån kina   

Och i andra familjen bor en man med sin fru, sin hund(som låter som en kalkon) och sina två barn, yngsta barnet är 48 manåader och ammar fortfarande sin mamma!

Och i resten av familjerna är det typ nån singel kille och i en familj är det typ en mörkhyad kille som typ älskar att laga mat och städa. Och i sista familjen är det nån man/ompalompie som dejtar en 80 åring xD


Aja, den är iallafall sjukt kul. Ni orkade säkert inte läsa allt där uppe   


     


Av hotbullen - 28 april 2011 08:21

Pappa pratar du i telefon med nån från vårdcentraeln för jag har haft jätte ont i magen sen förr går. Inte sån här vanlig typ mag sjuk ont i magen utan... ja svårt att förklara men det är mest på höger sida så dom flesta tror typ att det är nåt med blindtarmen... creapy!

Jag ska typ gå dit nu på morgonen   

Iallafall, här kommer dagens outfit ^^


  

  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen?
 frågestunder
 bilder på mej
 naturbilder
 almänna bilder
 dagens sötnos
 dagens tips
 dagens outfit
 mitt liv
 najs eller bajs

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards