hotbullen

Alla inlägg under april 2011

Av hotbullen - 5 april 2011 17:16

Sitter och skypar med kristen just nu. Åhh, hon är så fin och underbar <33


                                   

Av hotbullen - 5 april 2011 15:54

Jag måste välja Ronja igen för dej har jag ALLTID roligt med. Det spelar ingen roll vad vi gör; bakar, ser på film, hoppar studs matta eller bara pratar, jag har iaf aldrig tråkigt med dej<3




Av hotbullen - 4 april 2011 16:16

Ida Holmberg, så sjukt snäll du är så det finns inte. Du ställer alltid upp och du ger fina komentarer och är bara allmänt en super duper kompis. Kommer alltid älska dej, t.o.m  när vi blir typ 80, sitter på ålderdomshem, dricker kaffe och klagar på dagens ungdommar. Hmm, få se, det blir år 2078...

 

Av hotbullen - 4 april 2011 16:08

        

Munk jacka- Stadium

Tights- H&M

Av hotbullen - 3 april 2011 12:23

Öhm... min vardag. Asså, vad är det?

Jag vet vad vardag är, men vad är min vardag?

Ja, såklart är det min vardag men liksom... hur ser den ut?

Haha, vet typ inte ens själv   

Aja, ni får nån random bild som förhoppnings vis föreställer min vardag...


  

Det får bli Otto, han är nog en del av min vardag xD<33

Av hotbullen - 3 april 2011 12:19

Har nada att skriva om förutom att jag har mega ont i häl senan så det blir ingen dans för mej idag. Ojojoj, kommer dö på dans uppvisningen i maj   

Men iaf, bjuder på en bild.


 

Av hotbullen - 2 april 2011 18:21

Sitter just nu och ser på "She´s the man" med syrran. Friidrotts tävlingen gick bra (http://hotbullen.bloggplatsen.se/). Slog pers på längd (3,83). Hoppade 1, 12 på höjd. Sen fick jag ont i häl senan men sprang endå 60 m och det gick faktiskt ok   

Gästerna som kom igår var riktigt roliga och trevliga. Hihi, den lilla 1 1/2 åriga Emil var inte världs bäst på fint bordskick xD

Här kommmer lite bilder på sötnosarna

             

Av hotbullen - 1 april 2011 13:08

Hihi, sitter och väntar på en underbar kaka som sitter i ugnen just nu. Tyvär är det inte jag som ska glufsa i mej den sen utan den ska säljas på friidrotts tävlingen imorn. Ush, jag är anmäld till alla grenar (kula, 60 m, höjd hopp, längdhopp och staffet). Hypernervös är vad jag är, men det är ju intve världens undergång.

Ikväll får vi gäster, nå pers från mammas jobb. Mamma, pappa och två små barn. Ska bli skoj   


  Mm...  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen?
 frågestunder
 bilder på mej
 naturbilder
 almänna bilder
 dagens sötnos
 dagens tips
 dagens outfit
 mitt liv
 najs eller bajs

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards