hotbullen

Alla inlägg under februari 2011

Av hotbullen - 28 februari 2011 15:11

Ronja!

Helt klart. Du får mej alltid att skratta och du är en så sjukt bra och fin kompis. Du betyder otroligt mycket för mej, mer än du någonsin kommer förstå. Lova att aldrig lämna mej!!!

Älskar dej för alltid!!<33


  

Av hotbullen - 28 februari 2011 14:46

Ja, det finns. Har inte smakat det än men kommer definitivt göra. Inte för att jag tror att det blir gott men jag måste verkligen testa.

Oj oj oj, blåbär? Vist, jordgubb hade jag förstått men blåbär?   




  


Vad tror ni?

Najs?    

Eller bajs?   


Av hotbullen - 28 februari 2011 14:40

Det här blir första inlägget i dagens tips.

Det är en bok som handlar om två tjejer, Liv och Lovisa, och dom verkliegn hatar varandra.

Liv är bokens huvud person. Hon har inte särskilt mycket penar men två stycken riktigt bra kompisar, Tanya och Rick, som alltid ställer upp.

Liv har inte särskilt bra tålamod och kan lätt bli rikigt arg.

Lovisa är rik och håller också ihop med två vänner, Veronika och Sara, men dom är inte lika pålitliga.

Så en dag flyttar Liv och Lovisas föräldrar ihop och dom blir plast syskon. Och Lovisa kommer på en riktigt elak plan för att göra Liv förbannad. Vilket lyckas.

En jätte bra bok som alla borde läsa ;]


 


  

Av hotbullen - 28 februari 2011 14:36

Som ni kanske ser har det kommit 3 nya kategorier, dagens tips(där jag tipsar om roliga och bra böcker, filmer m.m.), dagens sötnos(vem är sötast idag?) och dagens outfit(ja, helt enkelt, dagens outfit)

Hoppas ni tycker om dom   

Av hotbullen - 28 februari 2011 14:26

Skulle bara säga att min morfar och hans fru Linda kommer på lördag och stannar i ca. 3 veckor. Eftersom dom kommer ända från usa och jag inte träffar dom så mycket kanske ni kan förstå om det blir lite lägre uppdatering när dom är här.

Åhh... vad jag lägntar!!!   <---- så ser jag antagligen ut just nu


Iaf, här kommer dagens outfit:


 <-- Nya tröja från Cubus


     

Så seriösa bilder...    

Av hotbullen - 27 februari 2011 12:26

Ja, då är man tillbaka. Okej, nu blir det ett låååångt innlägg.

Självaste kort vasan är riktigt jobbig. Upp och ner för backar, svettas, frysa, åka, vila... ja, riktigt jobbigt.

Jag åkte med mamma, faster och Karin. Hon är 11 och oj vad hon kan åka fort!

Svårt att hinna med henne.

Efter loppet var både jag och Karin överens om att det här ska vi aldrig göra om. Men precis då hörde vi mamma: Vist tränar ni lite mer till nästa år? Då blir det mycket mindre jobbigt.

Jaha, då var det vist bestämt att vi ska åka nästa år igen. xD


På vägen hem stannade vi vid Birsta City och IKEA. Mamma och pappa köpte typ lite grejer till badrummet men annars, inget speciellt. Jag skaffade en ny tröja och lite scrapbooking grejer. Se bilderna nedanför.


      


Bilen vi åkte dit i:

  

Rymde 8 personer.


Jag idag:


  

Hmm. serös? Nej, inte direkt xD


En jätte söt hund som fanns där vi bodde i mora (hoppas inte Otto blir avis)



Anngående rubriken, det skedde en till läsk olycka (http://hotbullen.bloggplatsen.se/2011/02/14/)


Så här skedde det:


Jag hade köpt en 33 cl fanta och satt på en typ bänk i ett rum där man kunde byta om efter man hade åkt loppet. Jag öpnnade läsken, bara lite grann och tappade ner den i golvet. Den skakades på något sätt om och det sprutade fanta över hela rummet. Jätte lyckat  


Av hotbullen - 24 februari 2011 08:42

Ja, det här blir då sista innlägget innan jag drar ner till mora.

Vi ska plocka upp kusinerna i Övik och stanna på IKEA för att äta lunch xD

Det bli 8 timmar bil. Drygt!!


Hinner med dag 3: En bild du inte visat tidigare.


Inte så svårt:


  

Haha. Fin. En av dom första bilderna vi tog med system kameran. Jag med mitt godis...   


Syns på söndag

   Kram     


Av hotbullen - 23 februari 2011 14:38

Blev ganska nöjd med det här kortet men vet egentligen inte riktigt varför jag tog det   


  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen?
 frågestunder
 bilder på mej
 naturbilder
 almänna bilder
 dagens sötnos
 dagens tips
 dagens outfit
 mitt liv
 najs eller bajs

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards