hotbullen

Alla inlägg under mars 2011

USA

Av hotbullen - 13 mars 2011 21:13

Visst lyser det USA ur ögonen på min älskade morfar?

    

?

Av hotbullen - 13 mars 2011 21:12

        

Vilken gillar ni bäst? :]

Av hotbullen - 13 mars 2011 19:56

Jag vet att jag inte har skrivit sen i tisdags och jag är riktigt ledsen för det men nu börjar jag skriva igen och jag ska försöka uppdatera varje dag!

I torsdags for jag till bygdsiljum på kristet slalom läger och gissa vad som hände där?

Jag blev kristen!!!

Jag kände typ: Nu tror jag på gud!

Jag låter lite sjuk men det är väl sån jag är xD

Det var iallafall en riktigt härlig känsla och jag känner mej riktigt nöjd på något sätt... :D

Den dåliga nyheten är att morfar och Lindas flyg åker kl. 07.15 på onsdagen 23/3: Min födelse dag!!! :(

Det är totalt hemskt för dom kommer ju knappast hinna fira mej på morgonen. Allternativet är ju att fira födelsedagen dagen innan men det känns inte som "på riktigt".

Jag menar Vad ska man längta till: Att jag blir 13 eller att jag blir friad, får presenter och tårta?

Jaja, nu ska ni slippa lyssna på mina bekymmer xD

kram    

Av hotbullen - 8 mars 2011 16:23

Efter slat pankakorna gick jag och Emilia ut och fotade lite. Blev inte så jätte nöjd men roligt var det iallafall.


              

            


Sen såg vi några avsnitt från första säsongen sav Solsidan   


    


Aa, jätte inresant   

Av hotbullen - 8 mars 2011 11:49

Jag och Emilia har nyss ätit pankakor, som Emilia av någon anledning behövde hälla salt på xD

Filmen igår var bra men lite ähm... udda...

Snart ska vi ner till bibblan och lämna igen någon bok och sen får vi väl se vad vi hittar på :)


Kram   


Av hotbullen - 7 mars 2011 18:02

Sitter just nu här med Emilia och fnissar. Vi har åkt slalom i Bygdsiljum och det var riktigt härligt väder. Oj oj oj, jag kan knappt skriva på den här datorn, den är så himla liten men faktiskt riktigt söt ^^

Vi åt tacos till midag. Mm... super gött.

Snart hyr vi film, vi ska se "The kids are all right". Nån som vet om den är bra?

Det här var typ ett mega tråkigt inlägg men strunt samma   


Kram   

Av hotbullen - 6 mars 2011 12:24

Så otoligt söt. Eller vad tycker ni? :]


Av hotbullen - 6 mars 2011 12:14

Oj, det blir svårt...


1. Jag vill alltid vara den sista som svarar på ett sms

2. Min favorit sångerska är Rihanna

3. Jag annvänder typ aldrig klänning för det är super fult på mej xD

4. Jag skulle vilja bli kläd designer när jag blir stor

5.  Jag hade mega kort hår när jag var typ fem år


Okej, dom där sanningarna sög men strunt samma   


Kram   <----- söt

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen?
 frågestunder
 bilder på mej
 naturbilder
 almänna bilder
 dagens sötnos
 dagens tips
 dagens outfit
 mitt liv
 najs eller bajs

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards