hotbullen

Alla inlägg under februari 2011

^^

Av hotbullen - 16 februari 2011 08:11

Här Melicia, har du korten jag lovade:


      

Av hotbullen - 16 februari 2011 08:03

Några coola bilder jag tog igår:


        


Älskar verkligen att fota vatten. Det blir så himla fint ^^




Av hotbullen - 14 februari 2011 18:32

Ja faktiskt, jag provade ta några seriösa bilder. Fast Melicia är så mycket bättre på det.


  


Kolla Melicias bilder:

http://melicias.devote.se/

Av hotbullen - 14 februari 2011 17:03

Som sagt, självklart gick någonting fel. Jag hann inte äns komma in i umeå.

Så här gick det till:

Jag hade packat ner en 1,5 liters fanta att dricka under resan till haparanda. På väg till bussen kände jag att väskan var väldigt blöt. Så jag öppnade väskan och fann en sjö av fanta som simmade runt där. Jag hade inte skruvat åt korken ordentligt. Bland fantan flöt godis, tidningar, laddaren till mobilen och en biblioteks bok. Jag lovar, 3/4 av fantan hade runnit ut ur flaskan. Lyckat   

Men men, annars var det väldigt kul. Jag slog mitt rekord i 60 meter. Sprang på 9.57 Väldigt stolt <3

Kram

Av hotbullen - 11 februari 2011 14:25

Och jag hatar det! Jag menar, finns det något värre? Ja, antagligen, men ändå!

Har packat det sista som jag ska ha med till haparanda men kommer säkert komma på något jag har glömt när jag väl sitter på bussen. Typiskt mej   

Åhh, jag är jättenervös!!! Något kommer säkert gå fel. Jag kommer typ få magsjuka eller missa bussen eller kräkas under 200 meters loppet eller eller eller.... nogot bli nog fel iallafall. Men det hör ju till så... xD

Önska mej lycka till!

By


Av hotbullen - 11 februari 2011 08:10

    

Av hotbullen - 10 februari 2011 20:05

Mamma kom hem med ett par nya spikskor. Super sköna och dom kommer säkert göra det mycket lättare i haparanda. Tyvär kommer det nog inte gå så bra p.g.a att jag har stukat foten tror jag så kommer nog har problem att springa. Men ni får hålla tummarna   


Snygga va?    


      


hej

Av hotbullen - 10 februari 2011 08:10

Ska snart till skolan. Vi har låndag idag   

Men iallafall, kan tyvär inte blogga lördag eller söndag för då ska jag på friidrotts tävlning i haparanda. Så jag tar typ en blogg paus då xD

Men kommer tillbaka på måndag. Måste dra nu en lägger ut bilder när jag kommer hem.

By   

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen?
 frågestunder
 bilder på mej
 naturbilder
 almänna bilder
 dagens sötnos
 dagens tips
 dagens outfit
 mitt liv
 najs eller bajs

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards