hotbullen

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av hotbullen - 5 februari 2011 22:12

Ser att jag faktiskt har haft några besökare och vore glad om ni ville komentera lite. Jag menar, det tar ju bara några sekunder. Inte halva livet   

Av hotbullen - 5 februari 2011 21:42

Ja...

Danny = klassisk. Jag menar, man viste ju på en gång att han skulle gå till final. Dom dansade ganska bra men jag tycker att låten sög. Verkligen.

Däremot var "me and my drum" ganska bra. Iallfall när tjejen sjöng, hon borde ha sjungt hela låten för hon hade verkligen as cool röst.    

Fast den där värsta färglada gruppen var bäst. Dom skulle ha gått vidare   

 


Av hotbullen - 5 februari 2011 19:19

1. När jag dukar måste allt se likadant ut: bestick taldrikar, glas m.m

Annars får jag ADHD

2. Jag kollar alltid vilken storlek det är på plagg

3. Mitt favorit ord på tyska är kartoffel   

4. Jag har aldrig varit i något typiskt semster land som thailand lr turkiet

5. Jag har gått i ballet 


Ni viste säkert allt det där men shit the same   

Av hotbullen - 5 februari 2011 17:43

Prova, det är skit svårt    


Lila Röd Gul Brun 

 

Svart Vit Orange  

Grå Grön Rosa

Av hotbullen - 5 februari 2011 17:33

Jag och farmor var nere i ånäset och kollade i affärer.

Ja, det finns ju inte så mycket affärer där men lyckades endå hitta två stycken JÄTTE fiiina gröna  och rosa kuddar för bara 10 :- styck   

Kan visa bilder av dom när jag kommer hem för av någon annledning går det inte att skicka över foton mobil-dator här...

Vi har även köpt gaaanska så mycket godis som jag måste vackta jäkligt noga så inte farfar äter upp allt. Bridge blandning+farfar=katastrof!

Oj oj farfar är farligt nära godis skålen nu!!!

Måste dra!   

 

Av hotbullen - 5 februari 2011 10:39

Jaop, här bor dom och det är världens finaste och lugnaste ställe.

"En plats att andas ut"   


      

Av hotbullen - 5 februari 2011 10:31

Här Jessica, har du receptet på nougat rutor som du bad om   

 

Nougat rutor
150 g margarin
6 dl havregryn
1 dl socker
4 msk ljus sirap
2-3 tsk bakpulver
2 tsk vaniljsocker
1 dl vetemjöl
250 g nougat (Odensen)


Gör så här:
Smält margarinet. Blanda alla ingredienser utom nougaten i en bunke. Platta ut i en liten form eller gör dubbel sats om du vill göra en långpanna.
Grädda mitt i ugnen i 200 grader i ca 10min.


Dirket kakan kommer ut ur ugnen, hyvlar du på nougaten med en osthyvel, jämnt utfördelat över kakan.
Ta en gaffel och jämna ut och gör lite mönster i nougaten.


Låt svalna och ställ sedan kakan kallt. Skär i bitar eller trekanter, trekanter blir riktigt läckra!


  

Av hotbullen - 5 februari 2011 10:23

Ikväll är det ju melodi festivalen på ettan kl. 20.00

Egentligen är dom flesta låtarna riktigt värde lösa men jag har alltid sett på det och tänker inte sluta nu!

Och vem vet?

Kankse kommer det någon bra låt ikväll   

Danny, Brolle och Babbsan ska vist vara med.

Vad tycker ni om mello?

Najs eller bajs?

Själv är det väl något där i mitten   

  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen?
 frågestunder
 bilder på mej
 naturbilder
 almänna bilder
 dagens sötnos
 dagens tips
 dagens outfit
 mitt liv
 najs eller bajs

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards