hotbullen

Alla inlägg under februari 2011

Av hotbullen - 23 februari 2011 14:31

Jag åker iväg runt 10 imorgon, ner mot mora, för att åka kort vasan (3 mil på längd skidor!!) därför kommer jag inte kunna blogga torsdag, fredag eller lördag. Men jag är troligen tillbaka på söndag. Ska snart ta bussen till pianot och sen blir det friidrott. Ganska taggad faktiskt. Nu ska jag bara ta och äta upp min ganska misslyckade toast.   


  

Hmm... ska nog inte ha den i ugnen lika länge nästa gång.. x]

Av hotbullen - 23 februari 2011 14:24

    

Av hotbullen - 23 februari 2011 08:22

Igår var jag på fotbolls träning. Det var faktiskt riktigt roligt. Jag tog verkligen i och är riktigt taggad till nästa träning. Lägntar!!

Vi övade passningar, att ta ner bollen och på slutet spelade vi match. Jätte roligt.


Hejdå<3

Av hotbullen - 23 februari 2011 08:04

  

Den här bilden  är ifrån julas när hela släkten firade jul i hemavan.

Bilden är på min 3 åriga kusin. Hon ser så glad ut och är hon glad, ja då blir jag glad såklart   

Av hotbullen - 22 februari 2011 14:06

Tyvär förlorade vi matchen med 5-1.

Men vi ska kanske få spela en ny match mot ett nytt lag för ja... det är komplicerat...   

Iallafall, här kommer lite bilder från matchen.


 

  

                  

  

Ja, bilderna är ruskigt suddiga men men x]

Av hotbullen - 22 februari 2011 11:56

Ja, nu är då det klart. Hoppas lill kusinen blir glad.


    

Ska ner till brå valla sen och se på klassens fotbolls match. Jag kan vara typ maskot   

Av hotbullen - 22 februari 2011 10:39

Ja, nu har man beställt kläder från H&M. Alltid lika läskigt, Jag blir jämt så himla nervös...   

Tycker att det är jätte läskgt att prata med vuxna i telefon. Vet inte riktigt varför... xD

Det här beställde jag:









Jag vet, det är ganska mycket men jag kommer troligen skicka tillbaka en del när det vär kommer.

Jag beställer alltid mycket för man skickar ju alltid tillbaka någonting.

Av hotbullen - 22 februari 2011 09:54

Den är färglada, mjuk och full av glada kuddar. Jag älskar den verkligen! 


  

    

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen?
 frågestunder
 bilder på mej
 naturbilder
 almänna bilder
 dagens sötnos
 dagens tips
 dagens outfit
 mitt liv
 najs eller bajs

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards