hotbullen

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Springarna

Av hotbullen - 20 april 2011 17:23

Halloj, sitter vid farfars dator nu så kan inte ladda upp några bilder men jag kan bjuda på den intressanta informationen: Vad jag har gjort idag   

Få se... jag vaknade, stressade på mamma och brorsan så att vi kunde åka nån gång och sen bar det iväg till *trumvirvel* STUGAN!!!

Där drog jag direkt över till Linnea och vi började scrapbooka. Jag pysslade ihop ett kort, kan visa lite bilder sen. Efter ett tag kände vi lukten av nybakat, och stack ner till köket där Linneas storasyrra bakade. Hihi, we tasted pretty much ^^

Sen tränade vi lite fotboll och hoppade studsmatta. Vi tog kort på våra snygga airposes, tror Linnea skulle lägga ut bilderna på hennes blogg. När Linnea har ätit ska vi nog dra ut på en springa och bränna lite kolhydrater   

Very intresting information, so don´t complain!

 
 
Ingen bild

.

20 april 2011 18:00

vad heter hennes blogg?

 
karin

karin

23 april 2011 19:18

Hej!
Gå in på min blogg om du vill vara med i veckans blogg, ha det bra! :)

http://karinlehtonen.blogg.se

 
Emez

Emez

25 april 2011 20:15

Du har ju gjort en länk till hennes blogg i en sån där "klicka här", hur gör man så? :)

http://www.emez.bloggplatsen.se

hotbullen

26 april 2011 12:21

1. Skriv t.ex "klicka här" i inlägget.
2. Markera texten.
3. Tyck på infoga/redigera länk.
4. Skriv in adressen som du vill länka till bredvid texten "länkens URL"
Dom andra detaljerna behöver du inte bry dej om.

Hihi, det var inte världens bästa beskrivning men du får prova dej fram ^^

 
Emez

Emez

26 april 2011 19:37

Det var ju en superbra beskrivning! Tack! <3

http://www.emez.bloggplatsen.se

hotbullen

27 april 2011 21:09

vsg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hotbullen - 20 augusti 2011 17:30

kebs.devote.se

Av hotbullen - 14 juli 2011 17:01

Hej! Det här blir sista inlägget på den här bloggen och sen ska jag sluta skriva på den. Har ingen tid på sommaren så det blir ju så dålig uppdatering. Men jag ska starta en ny blogg, troligen på Devote. Nästa sommar får vi nog internet i stugan så...

Av hotbullen - 5 juli 2011 20:55

Och det gick så där på cupen... tror vi förlorade tre matcher och spleade lika tre matcher. =) Men det var superkul ändå!!! =D Haha, hela laget for även på dollar store och då blev shopping xp Själv köpte jag hårnålar, hårsnoddar, örhängen, läs...

Av hotbullen - 30 juni 2011 18:14


Ojojoj, förlåt för den otroligt låga uppdateringen... Ni sitter jag hos Soffe, väntar på min rullkebab och taggar imorn. Ja, vi ska till Lycksele på cup... TAGGA!!! =D                   Min finis   Vi ska typ sova i klassrum tror jag, skitkul...

Av hotbullen - 25 juni 2011 10:45

I förrgår var vi ju på bröllop: supertrevligt! :D Hehe.. jag kände inte ens brudparet men vi könner brudgummen förräldrar så... :]       Överlämning xp      Men söta brudtärnor ^^      And the kiss... ;]   ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen?
 frågestunder
 bilder på mej
 naturbilder
 almänna bilder
 dagens sötnos
 dagens tips
 dagens outfit
 mitt liv
 najs eller bajs

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards