hotbullen

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av hotbullen - 7 juni 2011 21:03

Kom nyss ett paket med posten från H&M och till min stora lycka fann jag denna:


  Både mamma och pappa tyckte att den var fin och pappa sa typ att den var "konstnärlig"... jaja, det är pappa det xD


Btw, klantig som jag är har jag naturligtvis lyckats slå i lilltån mot en trälåda och nu är den blå lila äckel färgad.. lite synd med tanke på att vi har match imorn, skol dm(fotboll) på torsdag och på fredag ska jag ju hälsa på prolympia och då har dom idrott... hoppas det blir bättre över natten ^^

Av hotbullen - 7 juni 2011 18:45

Elefanterna var faktiskt en av mina favoriter på Kolmården. Dom var söta, roliga och dom såg på nåt sätt väldigt glada ut ^^

         

Av hotbullen - 7 juni 2011 17:17

Så, nu ska vi strax hem till några på middag.

Och här kommer en bild på dagens outfit ^^


  Btw, på fredag ska jag och hälsa på en skola i Umeå(prolympia). Ska kanske börja där i höst men jag tror inte det, är mest pappa som är inne på det ^^

Lite nervös är jag faktiskt xD

Av hotbullen - 7 juni 2011 16:44

Här kommer bilder från vårt första stopp påväg ner mot Sthlm: Kusinerna i Övik!

Eller dom bor faktiskt ca. 20 min från Övik, på landet. Där är det supermysigt och jättelugnt ^^


             


Av hotbullen - 7 juni 2011 08:19

Så, nu är jag tillbaka igen :D Bilderna från resan kommer jag lägga upp i typ teman, några stycken i taget och jag ska börja med bilder på bandet "Hello". Ett band som mina småsystrar Eja och Enbe och dom yngre kusinerna bildade under dagarna vi hälsade på dom.

Bandet spelar mest enkla låtar: Bä bä vita lamm, Mors lilla lathund, Mors lilla Olle m.m Men även lite mer avancerade låtar som "Popuar" och "man boy" (dom yngre kusinerna är stora fan av Erik Saade xD) Visserligen sjunger dom bara refrängen.. om och om igen... och om igen.. men dom är otroligt söta! ^^


           

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen?
 frågestunder
 bilder på mej
 naturbilder
 almänna bilder
 dagens sötnos
 dagens tips
 dagens outfit
 mitt liv
 najs eller bajs

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards